Marketing i IoT

Indeksowane w bazie SCOPUS: 

Sułkowski Ł., Kaczorowska-Spychalska D., Consumer perception of internet of things, 2018, Advances in Intelligent Systems and Computing, 606, pp. 247-258
ISSN: 21945357
ISBN: 978-331960473-2
DOI: 10.1007/978-3-319-60474-9_23

Sułkowski Ł., Kaczorowska–Spychalska D., Management of enterprise of the future in the ecosystem of the internet of things, 2016, Advances in Intelligent Systems and Computing, 490, pp. 179-191
ISSN: 21945357
ISBN: 978-331941696-0
DOI: 10.1007/978-3-319-41697-7_17

Sułkowski Ł., Kaczorowska-Spychalska D., Social media in the process of marketing evolution in polish textile-clothing industry, 2016, Fibres and Textiles in Eastern Europe, 24(5), pp. 15-20
ISSN: 12303666
DOI: 10.5604/12303666.1215521

Indeksowane w bazie Web of Science:

AGILITY IN CUSTOMER SERVICE USING CLOUD BASED CRM SYSTEMS AND ENTERPRISE COLLABORATION TOOLS
By: Kolasinska-Morawska, Katarzyna; Sulkowski, Lukasz; Morawski, Pawel
Edited by: Jurcic, A; Oreski, D; Mikic, M
Conference: 21st International Scientific Conference on Economic and Social Development Location: Belgrade, SERBIA Date: MAY 18-19, 2017
Sponsor(s): Varazdin Dev & Entrepreneurship Agcy; John Naisbitt Univ; Univ N; Univ Warsaw, Fac Management; esd
ECONOMIC AND SOCIAL DEVELOPMENT
Book Series: International Scientific Conference on Economic and Social Development Pages: 72-81 Published: 2017

Social Media in the Process of Marketing Evolution in Polish Textile-Clothing Industr
By: Sulkowski, Lukasz; Kaczorowska-Spychalska, Dominika
FIBRES & TEXTILES IN EASTERN EUROPE
Volume: 24 Issue: 5 Pages: 15-20 Published: SEP-OCT 2016

* * *

Ł. Sułkowski, D. Kaczorowska-Spychalska, Social Media in the Process of Marketing Evolution in Polish Textile-Clothing Industry, [in:] Fibres &Textiles in Estern Europe Issue 5(119)/2016, General problems of the fibre and textile industries, ISSN 1230-3666, pp. 15-20, Wydawnictwo Instytut Biopolimerów i Włókien Chemicznych, 2016

Ł. Sułkowski, D. Kaczorowska–Spychalska, Marketing Aspects of Social Media Absorption in the Clothing Industry in the Light of Own Research, [in:] Information Management and Business Review, Vol. 7, No. 5, ISSN 2220-3796, pp. 27-35 International Fundation for Research and Development (IFRD), 2015

Ł. Sułkowski, R. Seliga, Alternatywne nurty współczesnego marketingu, [w:] „Przedsiębiorczość i Zarządzanie” Tom XVI Zeszyt 12 część III, „Marketing w teorii i praktyce”, (red.) A. Pomykalski, D. Kaczorowska-Spychalska, ISSN 1733-2486, ss. 9-17, Wydawnictwo Społeczna Akademia Nauk Łódź-Warszawa, 2015

Ł. Sułkowski, Alternatywne paradygmaty współczesnego marketingu, [w:] Metody zarządzania marketingowego, (red.) J. Otto, Ł. Sułkowski, ISBN 978-83-7930-541-4, ss. 271-285, Wydawnictwo Difin, Warszawa, 2014

o Ł. Sułkowski, Znaczenie komunikacji w marketingu, [w:] „Studia i Monografie”, Nr 54 – Współczesne wyzwania marketingowe – wybrane zagadnienia, M. Al-Noorachi (red.), ISBN 978-83-6471-07-5, ss. 51-87, Łódź-Warszawa, 2014

Ł. Sułkowski, Zastosowanie perspektywy ewolucyjnej w marketingu, [w:] „Przedsiębiorczość i Zarządzanie – Marketing we współczesnym przedsiębiorstwie”, R. Patora, M. Al-Noorachi (red.), Tom 14, zeszyt 2, ISSN 1733-2486, ss. 139-148, Wydawnictwo Społeczna Akademia Nauk, Łódź, 2013